Danseskolen Flemmos

Velkommen til å lære og danse! Vi underviser i blant annet latinamerikanske danser,. Standarddanser, barnedanser, swing, gammeldans, salsa og mye, mye mer. For tiden har vi faste kurs på Tranby i Lier, men kan arrangere skreddesydde kurs og aktivitetskvelder etter avtale. Vi har erfaring fra sportsdans i norgestoppen, eksamen. Fra NDF, pedagogisk bakgrunn, og mer enn ti års erfaring med danseundervisning for barn og voksne. På vår danseskole legger vi vekt på at danseskolen skal.

OVERVIEW

This web page danseskolen.info presently has an average traffic classification of zero (the lower the more traffic). We have evaluated four pages inside the web page danseskolen.info and found zero websites linking to danseskolen.info. There are three contacts and directions for danseskolen.info to help you communicate with them. There are one mass communication sites possessed by this website. This web page danseskolen.info has been online for nine hundred and fifty-five weeks, twenty-two days, twenty-three minutes, and forty-three seconds.
Contacts
Locations
Online Since
Mar 2006

DANSESKOLEN.INFO RANKINGS

This web page danseskolen.info is seeing alternating quantities of traffic all through the year.
Traffic for danseskolen.info

Traffic ranking (by month) for danseskolen.info

Traffic ranking by day of the week for danseskolen.info

DANSESKOLEN.INFO HISTORY

This web page danseskolen.info was first filed on March 17, 2006. As of today, it is nine hundred and fifty-five weeks, twenty-two days, twenty-three minutes, and forty-three seconds young.
REGISTERED
March

PERIOD OF EXISTANCE

YEARS
MONTHS
DAYS

WHAT DOES DANSESKOLEN.INFO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of danseskolen.info Mobile Screenshot of danseskolen.info Tablet Screenshot of danseskolen.info

CONTACTS

Kim Flemmos

Agronomveien 3

Oslo, --, 1187

NO

B-One ApS

Hostmaster Funktionen

Kalvebod Brygge 45, 1. sal

Koebenhavn V, --, 22001560

DK

One.com

Host Master

Kalvebod Brygge 24

Copenhagen V, 1560

DK

DANSESKOLEN.INFO HOST

Our web crawlers caught that a single root page on danseskolen.info took six hundred and eighteen milliseconds to load. I could not find a SSL certificate, so therefore our parsers consider this site not secure.
46.30.215.63

NAME SERVERS

ns01.one.com
ns02.one.com

BOOKMARK ICON

I found that this domain is using the Apache os.

Danseskolen Flemmos

DESCRIPTION

CONTENT

This web page has the following in the web site, "Velkommen til å lære og danse! Vi underviser i blant annet latinamerikanske danser,." Our analyzers saw that the web page also stated " Standarddanser, barnedanser, swing, gammeldans, salsa og mye, mye mer." The Website also said " For tiden har vi faste kurs på Tranby i Lier, men kan arrangere skreddesydde kurs og aktivitetskvelder etter avtale. Vi har erfaring fra sportsdans i norgestoppen, eksamen. Fra NDF, pedagogisk bakgrunn, og mer enn ti års erfaring med danseundervisning for barn og voksne. På vår danseskole legger vi vekt på at danseskolen skal."

SIMILAR WEB PAGES

danseskolen.nu - Forside

Velkommen til Danseskolen Jan-Eric and Ingrid Beate. Helgen 25-26 Mars er det et 11 leksjoners helgekurs i Swing med inslag av Samba og Cha Cha Cha på Danseskolen. Kurset er et nybegynnerkurs så ingen forkunskaper kreves. På dansekvelden er det mulighet for å øve på det vi lært i løp av kurset. Det serveres enklere matrett, kaffe og kake.

DANSESKOLEN FREDERIKSBERG

Din Danseskole på Frederiksberg! Programmet for sæson 2017-. Sæsonens jubilæumsshow afholdes den 26. maj 2018 på Bremen Teater. DEJLIGT AT VÆRE IGANG IGEN! Masser af danseglade elever har fundet vej til vores lokaler og det er en fornøjelse at mærke det liv som fylder huset. Børn, unge, og voksne -. Klik på ovenstående link og find det hold, der passer dig allerbedst! .

dansekonkurranser

Oct - 21 2014 no comments. Sep - 20 2014 no comments. Konkurransekomiteen ønsker velkommen til Rolvsøyhallen for Dance Revolution 8 lørdag 11. Sep - 16 2014 no comments.

Dans Esl Cafe

Hello all of you wonderful English speaking people! This is your place to learn English or complain to me about your problems about learning English! Tuesday, August 23, 2011. How to surf a wave in one day! Please click on this link if you came to my lesson about extreme sports. Please read the handout about surfing a wave in one day and watch the video after. Monday, February 28, 2011. Vocabulary about Your Social Life! .

DanseS libres et Théâtre authentique

DÉJÀ 18 ANS DE DANSES LIBRES. Peau neuve, il est donc encore en mouvement. Il y a DEUX groupes continus.